donderdag 19 maart 2020

Detectivespel



Voor alle ouders en kinderen die zich vervelen vond ik op het internet het volgende spel van Lien Geeraerts en ze schrijft het volgende: (Lijkt me heel leuk)
Hallo iedereen,
Ik heb tegen de coronaverveling een spel gemaakt voor het kindje van een collega. Aangezien ik er veel werk in heb gestopt en van andere ouders ook de vraag naar dit spel krijg (zodat de kinderen niet de hele tijd achter een schermpje zitten) heb ik beslist om dit spel online te delen. Je kan het downloaden en afprinten via de link. Ik hoop dat ik er veel kindjes een plezier mee kan doen!
Voor de inkleding kan je kijken naar de foto.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2813952418683368&set=a.191172537628049&type=3&eid=ARD-RE8wyritLO5zKUsyVoRbTWNP8wFmlKtfDcvI2IeBtDrtuzmk0mqkUVMK5vRLAq3Nt9sBqNcBHjRO
Een woordje uitleg:
-De eerste pagina mag je in een enveloppe stoppen en aan het kind geven.
-De rest stop je in een mapje/kaftje en mag in de brievenbus.
P4 en 5 aan elkaar nieten (verdachten)
P 6,7 en 8 aan elkaar nieten (brief)
P 9,10,11,12 en 13 aan elkaar nieten (codetalen)
P15 en 16 aan elkaar nieten (doolhof)
P17 en 18 aan elkaar nieten (Woordzoeker)
P19 en 20 aan elkaar nieten (geheime boodschap)
Probeer het te openen met computer/laptop indien het niet lukt met je gsm (niet elke gsm kan een pdf bestand openen)
Indien het dan nog niet lukt mag je me een privéberichtje sturen!
Heel veel plezier!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten